Kundeservice tlf. 22 25 93 02 | Åben alle dage fra kl. 08 til 22

Vilkår og betingelser

Betaling/køb
Alle priser er angivet i danske kroner inkl. 25% moms, evt. afgifter, told, m.m.
Det er ikke nødvendigt med kunderegistrering for at handle på Milivica.dk

Milivica modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, og Mastercard.
Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Milivica tager forbehold for tastefejl, prisfejl, moms- og afgiftsændringer, udsolgte/udgåede varer og lagerfejl.

Gaveservice
Vi pakker gerne din pakke ind uden beregning. Du skal blot huske at skrive det på din ordre i kommentarfeltet.

Levering
Når din vare er leveret, er det dit ansvar straks at tjekke varen for fejl og mangler og straks give os besked, hvis dette skulle være tilfældet.

Fortrydelsesret
Skulle du fortryde dit køb, har du altid 14 dages fortrydelsesret og yderligere 14 dages returret på alle varer. Returretten gælder fra den dag, du modtager varen. Varen skal, ved returnering, være i samme stand, som ved modtagelse, og må ikke bære præg af at være brugt. Meddel os senest efter 14 dage, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal selv afholde udgifter i forbindelse med tilbagesendelse af varer.

Varens stand når du sender den retur:

Du hæfter for evt. forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering end hvad der er nødvendig for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på – med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Returvarer skal altid være pakket forsvarligt og i ORIGINAL EMBALLAGE.  Manglende original emballage medfører oftest en forringelse af salgsværdien, hvorfor vi beder dig være særlig omhyggelig, når du åbner din vare i tilfælde af, at du ønsker at returnere varen efterfølgende.
Husk at udfylde alle de oplysninger som er påkrævet, så vi kan behandle din sag så hurtigt som muligt.

Reklamation

Milivica yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Husk at gemme din faktura, hvis der senere skulle opstå et problem. Den 2-årige reklamationsret omfatter ikke forbrugsvarer, såsom elpærer og batterier.

Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse  eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles til Milivicas kundeservice så hurtigt som muligt efter varemodtagelse.

Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder Milivica returneringsomkostninger i rimeligt omfang.

Hvis du ønsker at reklamere over et modtaget produkt, så send venligst en mail med beskrivelse af fejl eller mangler til mail@milivica.dk,  så finder vi ud af, hvordan reklamationen skal behandles. Dette bør ske hurtigt muligt efter modtagelse af varen.

Returvarer sendes til:

Milivica
Granvænget 41
7800 Skive

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan betale dine fragtomkostninger, såfremt reklamationen er berettiget.

Fragt og Levering

Der er fri fragt på alle ordre inden for Danmarks grænser.

Hos Milivica bestræber vi os på at afsende varerne hurtigst muligt og helst indenfor 1- 3 hverdage.

Efter bestilling modtager du en ordrebekræftelse. Der tages forbehold for udsolgte varer. Er varen ikke på lager, har du fuld fortrydelsesret.

Klage

Kan vi ikke blive enige om behandling af reklamation, kan kunden evt. indgive en klage til Center for Klageløsninger, Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, www.forbrug.dk

Klage kan indgives ved at udfylde en klageformular via minsag.forbrug.dk

EU-Kommissionen online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant for forbrugere med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her – http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse.